Hoe gaan wij te werk?

Op onze website is een ruime collectie van promotionele textiel, business Gifts en relatiegeschenken opgenomen. Wij hebben hiervoor onze fabrikanten zorgvuldig uitgekozen op kwaliteit, snelheid qua levering en een opvallend assortiment. Samen met onze partners zorgen wij voor een snelle en goede afhandeling van bestellingen. Mocht een artikel niet op de website terug te vinden zijn, kunnen wij deze vaak wel leveren. Neem dan telefonisch contact op of stuur ons een e-mail.

✔ Ik wil een logo en/of tekst aanbrengen op het artikels

Wij verzorgen het bedrukken, graveren of borduren op de door ons aangeboden artikelen. De manier waarop wij uw logo kunnen aanbrengen is afhankelijk van het artikel. Voor elk artikel is dit weer anders. Hierdoor zijn de meeste prijzen op onze website voor artikelen zonder logo (tenzij dit staat aangegeven). De prijs voor het aanbrengen van een logo met een opdruk is afhankelijk van het aantal drukkleuren, bij borduren wordt het formaat gehanteerd. Stuur uw aanvraag in via onze website en ontvang een offerte op maat.

Heeft u hulp nodig of bent u op zoek naar advies, neem dan contact met ons op 0255-515035 of via het contactformulier, wij bellen u dan spoedig mogelijk terug.                    

✔ Hoe vraag ik een offerte aan?

Een offerte aanvragen bij groothandel Totziens Promotions is vrijblijvend en verplicht u tot niets. In onze online productcatalogus kunt u rustig op zoek naar de gewenste producten. Heeft u een mooi artikel gevonden, dan kunt u deze aan het offerteformulier toevoegen. In het opmerkingen veld kunt U uw wensen en vragen kwijt. Stuur bij een aanvraag altijd het logo mee, zodat wij een goed beeld hebben wat er bedrukt of geborduurd dient te worden. Heeft u hulp of advies nodig bij het gebruik van onze webshop zijn wij telefonisch te bereiken of per e-mail

Zodra de aanvraag bij ons binnen is wordt deze in behandeling genomen en sturen wij u een offerte op maat. Soms kan het zijn dat een artikel niet voorradig of niet meer leverbaar is. Wij zullen binnen onze fabrikanten op zoek gaan naar een passend alternatief. 

✔ Hoe kan ik de offerte omzetten in een bestelling?

Wij accepteren alleen bestellingen per e-mail. Om de offerte om te zetten in een bestelling kunt u dit per e-mail aan ons bevestigen. Mocht u bij de aanvraag niet de volledige bedrijfsgegevens hebben ingevuld, stuur deze dan mee met de bestelling. Ook bij specifieke wensen over het afleveradres, de levertijd of wens qua logo kunt u in deze mail bijvoegen. Op het moment dat wij uw bestelling ontvangen controleren wij de gegevens, voorraad van het artikel en of de gevraagde levertijd haalbaar is. U ontvangt van ons een bevestiging van de bestelling.

✔ Kan ik een sample/pasmodel ontvangen?

Het is altijd mogelijk om een sample of pasmodel te ontvangen. Wij sturen echter geen samples af zonder vooraf een offerte uitgebracht te hebben. Om onze prijzen zo scherp mogelijk te houden berekenen wij de kosten voor de sample door wanneer er geen bestelling wordt geplaatst. Bij een bestelling kunt u het pasmodel altijd terug sturen zodat wij deze kunnen meenemen in de productie. De transportkosten voor het versturen van het sample crediteren wij op de eindfactuur. 

✔ Krijg ik van te voren te zien hoe mijn bestelling eruit komt te zien?

Wij zetten de bestelling pas in het werk op het moment dat de door ons verstuurde digitale proef ter goedkeuring door u is goedgekeurd. Zonder goedkeuring starten wij de productie niet! Op de digitale drukproef staat aangegeven het formaat van de opdruk, de positie en waar bekend de doorgegeven PMS kleuren. Uw logo projecteren wij ook meteen op het aangegeven artikel zodat u direct een goed beeld krijgt van uw bestelling.

✔ Wat zijn de levertijden?

De levertijden van de bestelling met een opdruk of borduring van uw logo verschilt per artikel. Standaard is een levertijd van 6 tot 9 werkdagen aan te houden, maar bepaalde producten kunnen een langere levertijd hebben. Bijvoorbeeld het bedrukken van keramiek kent een langer productieproces. Sneller dan 8 werkdagen is vaak ook mogelijk. Geef bij de offerte aanvraag aan wanneer u de bestelling in huis nodig heeft. Wij geven de levertijd van de artikelen altijd aan in onze offertes en zullen deze ook naar uw bevestigen. Is een levertijd niet haalbaar dan laten wij dit op tijd weten. Wij zullen altijd een snelle levertijd nastreven zodat uw uw artikelen snel in huis heeft.

Bestellingen van artikelen zonder opdruk of borduring van logo is vaak al binnen 1 a 2 werkdagen na opdracht bij u in huis.

✔ Met welke transportdienst komt mijn bestelling?

De keuze voor de transporteur is afhankelijk van het artikel en de volume. De meeste pakketten versturen wij per DHL of DPD. Belangrijk bij het afleveren van een pakket is dat wij een afleveradres hebben waar altijd iemand aanwezig is. Bij expres zendingen kunnen wij aangeven tussen welke periode het pakket wordt afgeleverd. Bij standaard verzendingen is het tijdstip van aflevering afhankelijk van de route van de chauffeur. Zodra uw bestelling het borduuratelier of drukkerij verlaten heeft hebben wij hier helaas geen invloed op.

Bestellingen ophalen is in overleg altijd mogelijk. 
 

Totziens Promotions

Dokweg 29A
1976 CA Ijmuiden


Tel.: 0255 51 50 35
info@totzienspromotions.nl » Contactformulier
Door heel Nederland

Alkmaar | Amersfoort | Amsterdam | Arnhem | Beverwijk | Breda | Den Haag | Enschede | Emmen | Groningen | Haarlem | Helmond | Leeuwarden | Leiden | Maastricht | Nijmegen | Rotterdam | Tilburg | Utrecht | Zwolle

Alle genoemde prijzen zijn excl. drukkosten en btw tenzij anders op de website wordt aangegeven. Sommige producten kunnen alleen met een opdruk besteld worden. Aan deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Afbeeldingen kunnen afwijken. Geen levering aan particulieren.

© 2017 Totziens Promotions Links | Webshop software: Shopman